Człowieczy Los



„Człowieczy los” to piosenka Anny German, dzięki której chce mi się dzisiaj żyć i walczyć z moim pesymizmem. Jakiś rok temu popadłam w depresję i trudno było mi żyć normalnie. Chodziłam wiecznie przygnębiona. Leczyła mnie moja ciocia, która jest lekarzem. Prawie na każdej wizycie u niej w domu słyszałam piosenki radosne i takie „życiowe”. Podczas jednej z takich wizyt, kiedy miałam już dość wszystkiego - szkoły, awantur domowych, docinek koleżanek, usłyszałam piosenkę ze słowami „uśmiechaj się, do każdej chwili uśmiechaj, na dzień szczęśliwy nie czekaj, bo kresu nadejdzie czas nim uśmiechniesz się chociaż raz”. Wracając do domu cały czas słowa tej piosenki powracały w mojej pamięci i zostały już chyba na zawsze. Dopiero po dwóch dniach, kiedy przeanalizowałam dokładnie te słowa i kiedy dotarło do mnie ich przesłanie, dowiedziałam się od cioci, że tę piosenkę śpiewała Anna German. Wzięłam sobie głęboko do serca słowa piosenki i dzisiaj są moją dewizą życiową. Wszyscy wokół mówią, że zaczęłam się uśmiechać. Chociaż sytuacja w domu nie zmieniła się wiele, to i tak powoli wraca mi „apetyt na życie”. Dodam, że teraz często słucham piosenek Anny German. Mają w sobie wiele mądrości życiowej i są ponadczasowe. Kiedy ich słucham uspokajam się, staję się łagodniejsza i bardziej pozytywnie nastawiona do świata i do ludzi.

                                                                                               Marzena, lat 24, Sucha Beskidzka
              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy